דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לגרמניה- שלל אטרקציות ויעדים 

מאת    [ 12/08/2010 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 3660 פעמים ]

 

גרמניה, ארץ של 1000 אפשרויות בלב ליבה של אירופה. גרמניה היא יעד מצויין, המושך אלפי תיירים מכל העולם. זוהי ארץ הסטורית יפה, מהמתויירות באירופה, המעניקה חוויה ייחודית למבקריה. למדינה עבר והסטוריה מרתקים, יחד עם עתיד וורוד עוד יותר. כדי לחוות את המדינה, טיילו בטירות המדהימות ובארמונות הקסומים. בקרו במוזיאונים או באחד מפסטיבלי הבירה המפורסמים. גרמניה היא ללא ספק מדינה מעניינת, מאתגרת וחווייתית – באם זאת התרבות העשירה, הטבע המדהים, ההסטוריה, הפסטיבלים וכמובן – האנשים.

מה בדבר טיול לגרמניה?

אם התרבויות העשירות מרתקות אתכם, או שברצונכם לתור בעקבות פסטיבלי היין והבירה, מפת גרמניה מציעה מגוון עצום של יעדים לחופשה בלתי נשכחת. גרמניה היא יעד מרתק ומסקרן, המציע מגוון עשיר של אפשרויות ואטרקציות. החל מלחוות את הטירות היפות, המוסיקה הנעימה ותוואי השטח הייחודי – כל אלו הופכים את גרמניה למדינה שכיף ומומלץ לטייל בה. מפת גרמניה מלאה בערים ובישובים ייחודיים ומעניינים. מדינה רחבה כמו גרמניה מכילה כ”כ הרבה מקומות שחובה לבקר בהם, שאת החשובים ביותר, נזכיר כעת:

ברלין – עיר הבירה הפוליטית והתרבותית עם הסטוריה תוססת.

מעט מאד ערים עברו כ”כ הרבה שינויים הסטוריים כמו ברלין. כדבריו של Karl Scheffler – “ברלין תמיד נמצאת בתהליך של להפוך להיות…”. עיר הבירה של גרמניה ממציאה את עצמה מחדש בכל פעם. זוהי עיר מודרנית עם ארכיטקטורה יוצאת דופן ביופיה ובייחודה. ברלין צבעונית, מרגשת ומציעה כל מה שהמבקר בה צריך.

קולגון – הבירה האומנותית של הריין.

קולגון היא עיר הסטורית, עם יותר מ-2000 שנות קיום בעברה. היא בעלת סימנים רומאים מובהקים, יחד עם סממנים מימי הביניים ועד השפעות העת המודרנית. יתרה מזאת, לעיר תרבות אמנותית עשירה ופעילה. קולגון היא גם מרכז למשפר ירידי מסחר וקרנבלים. אטרקציית התיירות המפורסמת בקולגון היא הקטדרלה הממוקמת בלב-ליבה של העיר

מינכן – עיר עם לב.

מינכן, המכונה גם העיר עם הלב, היא מקום מצויין לחופשה. במינכן אנשים חמים וידידותיים. מינכן היא הבית לפסטיבל הבירה המפורסם: האוקטוברפסט (Oktoberfest), אך מציעה אף יותר מכך. מינכן היא עיר הייטקיסטית ומתוחכמת, עם חיי לילה מלהיבים, גני בירה, פארקים, ארכיטקטורה, קניות ועוד ועוד.

פרנקפורט – עיר של ניגודים.

פרנקפורט היא קוסמופוליטן בה המסורתי והמדורני מתחברים. חיי עיר תוססים, עם מקומות שקטים משתלבים יחדיו. פרנקפורט היא מקום מושבו של הבניין הגבוה באירופה, רחוב Zeil המפורסם ומרכזי הירידים והמסחר בעלי השם העולמי. ירידי המסחר הם חלק מהאטרקציות בעיר, ההופכים את העיר ליעד מבוקש. העיר מארחת מספר אירועים עסקיים וירידים בשילוב עם סצינה תרבותית עשירה.

האנובר – עיר של גנים וירידים.

ידועה כעיר התערוכות והגנים, האנובר מציעה משהו לכל אורך השנה. הגנים המלכותיים, והגן הענק הם מהאטרקציות המרכזיות של העיר. בכל קיץ, הגן המלכותי מוכן למופע זיקוקי דינור מרהיב, תיאטראות וקונצטרים. האנובר היא מהערים המובילות בירידים ותערוכות.

דיסלדורף – בירת אופנה ומרכז תרבות.

אופנה ותרבות הם המפתח לדיסלדורף. העיר מודרנית ושוקקת חיים, עם יותר מ-260 בארים ומסעדות, מוזיאונים, גלריות אמנות, תיאטראות ואולמות קונצטרים. ללא ספק העיר נהנית ממוניטין עולמי בהיותה מרכז תרבות ואופנה.

אם כן, שלל האופציות והאטרקציות בגרמניה בהחלט מקלות על ההחלטה לצאת לטיול לגרמניה.

בילוי נעים,

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב